תקנון ומדיניות פרטיות

ברוכים הבאים לאתר המופעל ע”י נינה אטלייר (להלן: “www.ninatelier.co.il”). האתר הינו אתר ברשת האינטרנט, המנהל חנות וירטואלית לציבור הגולשים ברשת האינטרנט (להלן: “האתר”).

כללי

1.1 האתר הינו חנות וירטואלית המופעלת על ידי נינה אטלייר המתמחה בעיצוב ,יבוא ושיווק בגדי אופנה לנשים. 

1.2. כל המבצע פעולה באתר מצהיר כי הינו מודע לתקנון האתר ולכללי ההשתתפות באתר ומקבלם, וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כנגד בעלי האתר ו/או ממפעיליו ו/או מי מטעמם מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות בעלי האתר ו/או מפעיליו על פי תקנון זה.

1.3. רק הכללים שיפורסמו בתקנון זה יחייבו את החברה כלפי מבצעי הפעולות באתר.

1.4. בעלת האתר הינה נינה אטלייר שומרת על זכותה לשנות תקנון זה מזמן לזמן, אולם כל שינוי יחול אך ורק על מוצרים שנרכשו לאחר השינוי.

1.5. כל המוצרים הנמכרים באתר נינה אטלייר, מוצעים לגולשים לרכישה במחיר הנקוב ומסופקים ללקוחות החברה.

1.6. .האתר נינה אטלייר – מציע לעיתים מוצרים במבצעים מיוחדים, מבצעי הנחות מיוחדים וכדומה. כל מבצע נוקב בתקופת תוקפו, והצעה לרכישת המוצר בהתאם לתנאי כל מבצע עומדת לגולש במהלך התקופה הנקובה בלבד. אין כפל מבצעים אלא אם צוין אחרת.

1.7. כל המבצע פעולת רכישה באתר נינה אטלייר, מצהיר – בעצם ביצועה – כי הוא מודע לתקנון האתר ולכללים החלים על רכישת מוצרים באמצעות אתר נינה אטלייר, כי הוא מכיר כללים אלה, מסכים לתחולתם על פעולת הרכישה וכי לא תהיה לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כנגד נינה אטלייר ו/או מי מטעמם, מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות נינה אטלייר על פי תקנון זה.

1.8. האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים, והשימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד.

התנאי לרכישות באתר נינה אטלייר

2.1. רשאי לרכוש באתר כל תושב ישראלי אשר ברשותו תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט, תעודת זהות תקפה וכרטיס אשראי תקף של אחת מחברות האשראי הפועלות בישראל.

2.2. תנאי מוקדם לאישור פעולת הרכישה על ידי נינה אטלייר, הוא קבלת אישור של חברת האשראי – אשר באמצעות כרטיס שהנפיקה מבקש הרוכש לבצע את פעולת הרכישה – לביצוע עסקת הרכישה. לא התקבל אישור חברת האשראי במועד, לא יהיה כל תוקף לפעולת הרכישה על ידי הרוכש.

2.3. החברה שומרת לעצמה את הזכות למנוע את הגישה למכירות ו/או לבטל השתתפות ו/או זכיות של גולשים שהתנהגותם אינה הולמת, או שאינה לפי כללי ההשתתפות ו/או המנסים לפגוע בניהולן התקין של המכירות באתר ו/או מי שמסר במתכוון פרטים שגויים ו/או מי שביצע מעשה או מחדל הפוגעים או העלולים לפגוע בחברה ו/או בגורם כלשהו ו/או מי שעשה שימוש בשירותי החברה לביצוע מעשה המנוגד לדין, ו/או מי שהפר תנאי תקנון זה ו/או מי שמסר נתון שגוי לחברה במתכוון ו/או שלא במתכוון ו/או מי שכרטיס האשראי שברשותו נחסם או הוגבל לשימוש.

2.4. חל איסור מוחלט לביצוע של רכישות באתר ע”י סוחרים, אשר עלולים למכור לצדדים שלישיים ו/או לסחור, במישרין ו/או בעקיפין, במוצרים אשר רכשו באתר. החברה שומרת על זכותה לנקוט בצעדים משפטיים כנגד גורמים אשר יפעלו בניגוד להוראה זו.

2.5. לצורך השלמת פעולת הרכישה, יידרש הרוכש למלא פרטים אישיים,
לרבות פרטי הדואר האלקטרוני שלו באתר האינטרנט. מילוי הפרטים הינו תנאי לביצוע פעולת הרכישה.

הזמנת המוצרים באתר נינה אטלייר

3.1. נינה אטלייר מציעה לרכישה באתר מוצרים מגוונים בעיצובה וביבוא על פי שיקול דעתה הבלעדי.

3.2. נינה אטלייר מציעה לרכישה באתר מוצרים בכמויות, במחיר ובתנאים כפי שתמצא לנכון לפי שיקול דעתה הבלעדי.

3.3. המוצרים המשתתפים באתר זה ומחיריהם בתוקף לגבי המלאי הקיים בלבד. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את המוצרים ומחיריהם בכל עת וללא מתן הודעה מוקדמת, ומבלי לפגוע בהזמנות שכבר נעשו.

3.4 ניתן יהיה לרכוש אך ורק את המוצרים המסומנים באמצעות סימון בעגלת הקניות. אם עובדה זו לא צוינה לצד המוצר ו/או השירות, לא תוכל לרוכשם, ואנו לא נהיה חייבים לספק לך אותם.

3.5. החברה עושה כל מאמץ לשמור ולעדכן על מלאי של כל המוצרים באתר, אם נגמר המלאי של המוצר כפי שמופיע באתר תישלח לך הודעה באמצעות הדואר האלקטרוני שלך או באמצעות הטלפון. אנו, כמובן, נשמח לעזור לך במציאת מוצר חלופי בעל אופי ומחיר דומים. אם תקבל את הצעתנו, יעודכנו פרטי הזמנתך מחדש. אם החלטת לסרב, תימחק הזמנתך ונמנע מחיוב כרטיס האשראי שלך.

3.6. כל מוצר המוצע לרכישה באתר נינה אטלייר ילווה בנתונים הבאים לפחות: מחיר המוצר והדגם שלו.

3.7. רוכש רשאי לרכוש כל מוצר המוצע באתר נינה אטלייר ללא הגבלה.

3.8. מחירי המוצרים המוצעים באתר כוללים מע”מ.

אופן ביצוע הזמנה

4.1. לאחר שביצעת את ההזמנה תקבל הודעה ראשונית על קליטת פרטי הזמנתך. לתשומת לבך: אישור זה אינו מחייב את אטלייר טליה סול לספק את המוצרים שהזמנת, והוא רק מעיד שפרטי ההזמנה נקלטו במערכת.

4.2. רק לאחר שנינה אטלייר תסיים לבדוק את פרטי כרטיס האשראי שלך ותקבל את אישור חברת כרטיסי האשראי לביצוע הרכישה, תיחשב הצעתך כבת ביצוע ויתחיל תהליך אספקת המוצרים שהזמנת, בתנאי שהם מצויים במלאי שבידי נינה אטלייר.

4.3. על מנת שנוכל לספק לך את המוצרים שהזמנת, צריכה הזמנתך להתקבל ולהיקלט אצלנו באופן תקין ומסודר, כשהיא מכילה את כל הפרטים הנדרשים למשלוח המוצרים ולחיובך.

4.4. אם יחול שיבוש ו/או טעות בתיאור המוצר, בתמונתם, תיאורם, מחירם או בכל פרט אחר, תהא נינה אטלייר רשאית לבטל את רכישתך ואתה לא תחוייב בכל תשלום בגין ההזמנה שבוטלה.

4.5. אם בעת ביצוע ההזמנה תמסור פרטי זיהוי שגויים, לא נוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו אליך. במקרה שהמוצרים יחזרו אלינו בגלל פרטים מוטעים שמסרת, תחויב בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול. אנא הקפד למלא פרטים מדויקים ועדכניים. הגשת פרטים אישיים כוזבים אסורה לחלוטין ומהווה עבירה פלילית על פי הוראות חוק העונשין, התשל”ז – 1977 ו/או בכל דין.

רישום באתר

5.1. בעת ביצוע פעולת הרכישה ידרש הרוכש להכניס למערכת פרטים אישיים שלו, לרבות שמו וכתובתו וכן מספר וסוג כרטיס האשראי באמצעותו הוא מבקש לבצע את עסקת הרכישה. נינה אטלייר לא תהיה אחראית לטעות בביצוע עסקת הרכישה הנובעת מהכנסת פרטים שגויים או פרטים כלשהם על ידי הרוכש למערכת.

5.2. אספקת המוצר תבוצע לכתובת שתוכנס על ידי הרוכש למערכת, ואליה בלבד.

5.3. על פי חוק אינך חייב למסור את הפרטים בטופס הרישום ומסירתם תלויה ברצונך בלבד. עם זאת, אם לא מסרת את כל הפרטים המבוקשים לא תוכל לבצע רכישה והמוצר לא יסופק לך.

5.4. פרטי פעולת הרכישה ופרטי הרוכש ישמשו לשימושה הפנימי של נינה אטלייר בלבד ולא יועברו על ידה לכל גורם אחר, למעט העברת הפרטים לחברת האשראי לשם קבלת אישור לביצוע עסקת הרכישה. הרוכש מסכים כי נינה אטלייר תשמור את פרטיו במערכת נתוניה. לחברה שמורה הזכות לבטל את רכישתך בשל הגשת פרטים כוזבים, חלקיים או לא מדויקים.

מועד אספקה ומשלוחים

6.1  אנו מספקים ללקוחותינו שירות משלוחים עם האפשרויות הבאות:

איסוף עצמי – חינם – ממשרדי החברה חיפה  – בשעות הפעילות בלבד :  א׳-ה׳ 9:30-18:30 

שליח עד הבית- 50 ש״ח – בקנייה מעל ל-1000 ש״ח – חינם!  | עד 5 ימי עסקים – לכל מקום ברחבי הארץ.

 EXPRESS – משלוח בהול – בתיאום טלפוני בלבד – המחיר משתנה בהתאם לדחיפות ושיטת השילוח. לתיאום חייגו:0525580909 .

6.2. ימי האספקה המצויינים בסעיף 6.1 יהיו על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א’-ה’, למעט ימי שישי, ערבי חגים ומועדים, שבת וימי חגים ומועדים.

6.3. נינה אטלייר לא תהיה אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:

  • כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חרום ונזקי טבע.
  • שביתה של שירותי הדואר
  • כל סיבה אחרת שאינן בשליטת בעל האתר.

מדיניות ביטולי עיסקה והחלפות

7.1 במידה ואינך מעוניין בפריט שרכשת דרך האתר, ניתן להחזירו ולקבל קרדיט באתר ללא תוקף, או החזר כספי. החזר כספי יהיה במידה והפריט מוחזר תוך 48 שעות מרגע הקנייה. לאחר מכן זה רק זיכוי. יובהר כי במקרה של דואר/ שליחים עלות המשלוח תנוכה מסך הזיכוי. לצורך החזרת הפריט, עליך לשלוח אותו אלינו חזרה עד 14 יום מיום ההזמנה, ולוודא שלא נעשה בו כל שימוש ושלא נפל בו שום פגם/נזק. כמו כן, יודגש כי התווית של הפריט חייבת להיות עליו בשלמותה בעת ההחזרה.

7.2 במקרה בו ההחזרה בוצעה שלא בעקבות פגם או אי התאמה, מכוח תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) ייגבו דמי ביטול  בשיעור של 5% מגובה העסקה.

7.3 פריטים המוגדרים כ-  FINAL SALE אינם ניתנים להחזרה/החלפה.

7.4 ההחזר הכספי יעובד תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לאמצעי התשלום שממנו בוצעה ההזמנה. הוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד).

7.5 בהנחיית משרד הבריאות: גרביים, חלקים תחתונים של הלבשה תחתונה – אינם ניתנים להחזרה ו/או להחלפה.

7.6 לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת קרדיט באתר בלבד.

7.7 לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מערכה, אלא רק את הערכה כולה על כל פריטיה.

7.8. במקרה בו המוצרים אותם קיבלת לא היו תקינים בעת קבלתם, לא תחויב בדמי המשלוח, אריזה, דמי החזרה או דמי טיפול.

7.9 במידה וברצונך להחליף פריט שרכשת דרך האתר, אפשר לעשות זאת בלי בעיה.

כל אשר צריך לעשות הוא לשלוח אלינו חזרה את הפריט תוך 14 ימי עסקים מיום רכישתו לטובת החלפתו ולוודא שלא נעשה בו כל שימוש ושלא נפל בו שום פגם/נזק. כמו כן, התווית / התיקט של הפריט חייבת להיות עליו.

ניתן לשלוח לכתובת משרדי החברה דרך שירות דואר ישראל בתשלום, או להגיע אלינו. שעות פעילות: א׳-ה׳ 9:30-18:30 ו׳ 9:30-14:30

סודיות פרטי הלקוח

8.1. הפרטים האישיים הנמסרים בעת הרכישה ישמרו במאגרי המידע של החברה.

8.2. הפרטים האישיים שמסרת ותמסור, כמו גם פרטי הרכישות שתבצע בעתיד, יישמרו במאגר המידע של החברה. למרות שעל פי חוק אינך חייב למסור לנו את פרטיך האישיים, לא נוכל לטפל בהזמנתך אם לא נקבל אותם.

8.3. החברה תהא רשאית לשלוח אליך דואר אלקטרוני, לפנות אליך בכתב או בע”פ בכל מידע בדבר מבצעים של נינה אטלייר, חידושים באתר בפרט ובאתר בכלל, פרסומות מגופים מסחריים נבחרים וכיו”ב. אם אינך מעוניין שנפנה אליך כאמור לעיל, יהיה עליך לציין זאת בדואר אלקטרוני בפרסום הראשון שתקבל

8.4. החברה מקדישה משאבים ונוקטת אמצעים מחמירים למניעת חדירה לאתר ולסיכול פגיעה אפשרית בפרטיות המשתמשים. עם זאת, לא ניתן לשלול שיבושים באופן מוחלט. על כן, הינך מצהיר בזאת כי לא תהיה לך כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה נגד החברה ו/או מי מטעמה עקב פגיעות, תקלות ו/או שיבושים כאמור.

8.5. החברה לא תעביר את פרטי המשתתף לצד שלישי ( ככל שפרטים אלו מזהים את המשתתף), אלא במקרים המפורטים להלן:

  • אם בוצע מעשה או מחדל הפוגעים או העלולים לפגוע בחברה או בצדדים שלישיים כלשהם, לרבות לקוחות נינה אטלייר או אם נעשה שימוש בשירותי האתר לביצוע מעשה בלתי חוקי או כדי לאפשר, להקל, לסייע או לעודד ביצועו של מעשה כזה;
  • אם הפרת את תנאי הסכם זה או כל הסכם נוסף עם נינה אטלייר או מי מטעמה
  • התקבל בידי החברה צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטיך לצד שלישי
  • בכל מחלוקת, טענה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בינך לבין החברה

קניין רוחני

9.1. אין להעתיק, לשכפל, למכור, ולתרגם נתונים או מידע כלשהו מן האתר מבלי לקבל את רשותה המפורשת של החברה מראש ובכתב. כמו כן אסור בהחלט לעשות כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים באתר, בבסיס הנתונים, ברשימות המוצרים המופיעים בו או בפרטים אחרים המתפרסמים באתר בלא קבלת הסכמתה של החברה מראש ובכתב.

9.2 אין להשתמש בנתונים המופיעים באתר לצורך הצגתם במקום אחר, בלא לקבל את הסכמתה של החברה מראש ובכתב. 

שונות

10.1. כל המחירים המוצגים באתר נינה אטלייר כוללים מע”מ. מחירי המוצרים לא כוללים דמי הובלה או משלוח.

10.2. תמונות המוצרים המוצגות באתר נינה אטלייר הינן להמחשה בלבד.

10.3. במידה שתחול או תתגלה טעות בתיאור המוצר, במחירו, בתנאי התשלום המפורטים לידו, בתמונתו או בכל חומר אחר הנוגע למוצר או בקבלת הנתונים מן הרוכש, תהיה נינה אטלייר רשאית לבטל את עסקת הרכישה בכל מועד עד אספקתו לרוכש.

10.4. בוטלה העיסקה על פי סעיפים 10.3, לעיל, תשיב נינה אטלייר לרוכש את מלוא התמורה ששילם (אם שילם) ו/או תבטל את חיוב כרטיס האשראי שלו, והרוכש לא יהיה זכאי לכל פיצוי בגין ביטול העסקה.

10.5. נינה אטלייר שומרת על זכותה לשנות תקנון זה, להוסיף עליו ו/או לגרוע מהוראותיו. כל עסקת רכישה כפופה להוראות התקנון שיהיה אותה עת בתוקף ויפורסם באתר נינה אטלייר.

10.6. במקרה של מחלוקת הנוגעת לרכישת מוצר ו/או שרות באתר, על כל הכרוך והנובע מכך, יהיה מקום השיפוט בביהמ”ש בחיפה,

10.7. הרישום במחשבי נינה אטלייר יהווה ראיה מכרעת לנכונות רישומים אשר תנהל החברה, ע”פ תקנון זה.

מדיניות השכרת פריטים

11.1 כל המחירים בדף קולקציית השכרות הם מחירי השכרה בלבד. את המחיר לקנייה ניתן לראות בקטגורית החנות בהן נמצא המוצר, קולקציית ערב.

11.2 ניתן להשכירה את המוצר ל3 ימים בלבד לא כולל ימי המשלוח במידה והמוצר לא נאסף באיסוף עצמי מהסטודיו.

11.3 במידה והבחירה היא שילוח במשלוח, יש להזמינו 5 ימים לפני המועד או לחילופין ליצור קשר עם הסטודיו (פרטי התקשרות בדף ליצירת קשר) כאשר רוצים לשריין תאריך עתידי לפריט מסוים. או לברר על זמינותו לתאריך המבוקש שלכם.

במידה ואיסוף הפריט הוא עצמי, יש להגיע יומיים לפני האירוע לסטודיו שנמצא בכתובת: פינת גן 1 חיפה לאיסוף הפריט בתיאום שעה ויום עם הסטודיו.

11.4 מדיניות החזרה של פריטים מושכרים: 

1.יש לשלוח את המוצר חזרה יום למחרת האירוע (ביום השלישי להשכרתו) במידה ויום זה נופל על שבת או חג, ניתן לשלוח ביום חול שלמחרת. את הפריט יש לשלוח בדואר שליחים אקספרס מדלת לדלת בלבד. ולשלוח במייל לנינה אטלייר תעודת ומספר המעקב למשלוח. (את כל הפרטים הנ”ל מקבלים בדלפק הדואר ברגע השליחה).

2. החזרה עצמית בהגעה לסטודיו שנמצא בכתובת: יש להחזירו כמו שמוזכר הנ”ל ביום שלמחרת האירוע (היום השלישי להשכרתו) בתיאום עם הסטודיו.

3. במידה ויש איחור והפריט לא מוחזר או נישלח ביום השלישי מיום השכרתו, רשאית נינה אטלייר לגבות על כל יום של איחור, חצי מדמי השכירות המלאים מכרטיס האשראי בו נסגרה העסקה. במידה והסיבה היא רפואית או סיבה אחרת של פיקוח נפש יש כמובן ליצור קשר עם הסטודיו ולתאם תאריך להחזרתו.

4. במידה והפריט אינו מוחזר חזרה לאחר שבוע ימים, רשאית נינה אטלייר לגבות את הסכום המלא של עלות הפריט בנוסף לדמי השכירות ששולמו כשירות להשכרתו. מפרטי האשראי בו נעשתה העסקה.

11.5 מדיניות התשלום, התשלום הוא דמי שכירות מלאים לשימוש בפריט ל3 ימים בלבד ( לא כולל ימי המשלוח). נינה אטלייר רשאית לחייב את פרטי האשראי בו בוצעה העסקה במידה וישנו איחור בהחזרת הפריט לסטודיו או השילוח שלו. סעיפים: 11.4 (3) (4)

11.6 מדיניות החזר כספי אין החזר כספי על פריטים ששוריינו מראש במקדמה ונשלחו במשלוח, או נאספו אחרי מדידה מהסטודיו,  החזר כספי יתבצע במידה והעסקה תתבטל על ידי הלקוחה שבוע לפני יום האיסוף או המשלוח, במקרה כזה רשאית נינה אטלייר לגבות 5% מסכום המקדמה ששולמה על ביטול עסקה. במידה והפריט המושכר יצא מהסטודיו לא ניתן לעשות ביטול עסקה.

11.7 במידה ונגרם נזק לפריט המושכר, נזק שדרושה עבודה נוספת לתיקונו או לחילופין נזק בלתי הפיך נינה אטלייר רשאית לגבות תשלום נוסף על הנזק שנגרם לפריט לפי שיקול דעתה בהודעה מראש.

11.7 ניתן כמובן להגיע ולמדוד את הפריט הרצוי בסטודיו בתיאום מראש בכתובת פינת גן 1 חיפה, ליצירת קשר חייגי 0525580909.

11.8 כל פריטי ההשכרה חדשים או לחילופין אחרי ניקוי יבש.

11.9 אין לכבס או לנקות את הפריט המושכר.

11.10 במידה ובוצעו התאמות לגוף, תיקון מידה או אורך, הוספת פריטים לבגד המושכר, לא יהיה החזר כספי או זיכוי.